RAI-Meriendas cierra nuevos convenios con entidades sociales para el curso 2017-2018

RAI-Berenars, el programa de la Fundació que s'emmarca dins el projecte RAI-Hàbits Saludables, tanca els nous convenis amb les entitats d'acció social pel pròxim curs 2017-2018.

Durant el curs anterior (2016-2017), Probitas ha donat suport a un total de 41 centres els quals han pogut promocionar, entre els menors més vulnerables, hàbits saludables a través de la compra de berenars sans i la formació en alimentació equilibrada. El programa d'Ajuts per a la compra d'aliments saludables pels berenars dels Centres Oberts (RAI-Berenars) ha tingut presència en 18 municipis de Catalunya i 4.478 nens i nenes han sigut beneficiaris. Enguany, la xifra d'entitats s'incrementa, sumant 12 centres més a Catalunya i 19 a la resta de l'Estat espanyol. Només un centre no continuarà aquest curs vinent.

Des de la Fundació es considera fonamental proporcionar aquest tipus de suport als menors, ja que afavoreix a un millor desenvolupament físic i mental dels infants i involucra a les famílies en la alimentació evitant el sobrepès i la obesitat infantil. A més a més, el programa ajuda a conèixer els aliments saludables i també, a prevenir malalties cardiovasculars, trastorns endocrins i conseqüències psicosocials.