Dia Internacional de la Dona

El context històric d'aquest dia mundialment celebrat va començar l'any 1977, quan les Nacions Unides van anunciar oficialment la celebració del dia Internacional de la Dona, responent a les demandes feministes dels anys 60 y 70.

Implicació Fundació Probitas

La Fundació Probitas fa costat a aquest dia mitjançant la majoria dels seus projectes, tant a nivell local com internacional. Si ens centrem amb internacional  Probitas realitza buscar millores en les condicions de salut de les poblacions més vulnerables en els països en desenvolupament, prestant molta més atenció a totes les dones així com als seus petits.

Un dels projectes en que Probitas colabora és a Senegal:

A més a més, donem suport als projectes per dones que promouen activitats generadores d'ingressos, amb la finalitat de apoderar-les i així aconseguir la seva pròpia independència econòmica.

El principal objectiu que Probitas defineix en un dia com aquest es promoure la igualtat laboral entre gèneres.

link_newletter

Subscribe to our newsletter