Publicador de continguts

La Fundació Probitas impulsa un projecte de millora del laboratori a l'hospital Nossa Senhora da Paz de Cubal, Angola

• El programa pretén aconseguir un augment en la qualitat del diagnòstic de les malalties més prevalents de la zona

El Global Laboratoy Initiative (GLI) un dels programes propis de la Fundació Probitas i que té com a objectiu reforçar les capacitats dels laboratoris de diagnòstic clínic en les regions més vulnerables del món, arriba a Cubal, una ciutat de la província de Benguela, Angola per millorar les condicions de l'hospital del municipi en relació a l'accés al diagnòstic

Els pocs recursos que disposa la regió en matèria de sanitat i higiene converteixen a la zona en un focus molt vulnerable de propagació de malalties infeccioses.

Precisament per aquesta raó, la Fundació Probitas està impulsant un projecte, GLI-Cubal, de millora del laboratori de l'hospital de Nossa Senhora da Paz amb la finalitat de proveir a la infraestructura d'aigua, electricitat i equips de laboratori. Tanmateix, es durà a terme un programa de formació del personal.

Aquest pas endavant porta lligat la millora de les condicions del lloc de treball dels professionals sanitaris de l'hospital de Cubal i conseqüentment, la millora en l'abordatge de malalties com la diarrea, la tuberculosi, la sida o la malària.

link_newletter

Subscribe to our newsletter