La Fundació Probitas, recolza la salut escolar a través del Projecte Healthy

18 de maig 2023

A la Fundació Probitas som plenament conscients que la salut de l'alumnat prové de l'equilibri entre el cos i la ment, en línia amb la mítica cita llatina mens sana in corpore sano. Treballem perquè els escolars espanyols deixin d'estar entre els països amb més índexs de sobrepès (3er) i obesitat (4t), segons un estudi realitzat per la Iniciativa Europea de Vigilància de l’Obesitat Infantil (COSI) realitzat sobre 33 països de la Regió Europea de l'Organització Mundial de la Salut (OMS).

Nous projectes per lluitar contra les Malalties Tropicals Desateses

3 de maig 2023

Un any més, fidels a la nostra cita, des de Fundació Probitas hem iniciat una col·laboració amb entitats amb les quals treballarem al llarg dels propers dos anys amb el compromís de millorar l'accés a la salut de les comunitats en les quals desenvolupen projectes sanitaris des de fa anys.

Dia Mundial del Chagas, la malaltia silenciosa

13 d’abril 2023

Aquest any, el Dia Mundial de la Malaltia de Chagas 2023 té un lema molt clar i directe: Integrar l’atenció de la malaltia de Chagas a la xarxa primària de salut.

Dia Mundial de l'Aigua

22 de març 2023

El 1993 es va establir el Dia Mundial de l'Aigua (22 de març) per crear consciència i buscar solucions a una crisi que manté 2.000 milions de persones sense accés a aigua potable.

Llegeix més

Dones empoderades mitjançant el programa Yakaar

8 de març 2023

Des de Fundació Probitas volem aprofitar que avui, 8 de març, se celebra el Dia Internacional de la Dona per compartir la història de Marie Therèse Sall, una jove senegalesa de 27 anys amb la determinació de "ser una dona independent al Senegal". Després d'emigrar, primer a Bèlgica i després a Espanya, i prendre la decisió de tornar al Senegal, Marie Therèse es va inscriure en la primera edició del programa Yakaar amb l'objectiu de tornar de forma segura i digna.