La Fundació Probitas tanca la resolució de la convocatòria de subvencions per a Projectes de Cooperació al Desenvolupament en el sector de la Salut 2017-2018

En la segona edició de la convocatòria s'han presentat 243 projectes, xifra que ha doblat el total de projectes presentats el 2016, els quals van ser un total de 115. Per a la selecció dels projectes les entitats han hagut de passar per dues fases, les quals serveixen de filtre per escollir aquelles propostes més rellevants, més alineades amb els valors que promou la fundació i amb més qualitat tècnica.

En la primera fase s'han descartat, aproximadament, uns 200 projectes. Finalment, després de la segona fase han quedat un total de 32 projectes seleccionats per ser subvencionats.

D'aquesta manera, Probitas dóna el suport a una trentena de projectes que actuen a l'Àfrica, a l'Àsia, a Amèrica central i a Amèrica del sud. L'objectiu principal és contribuir a la millora de l'accés sanitari a comunitats de regions vulnerables. Tots els projectes han d'incloure components i accions que tinguin un impacte clar en la comunitat on es desenvolupin, millorant la qualitat de vida de les persones.

Principalment, els àmbits que es treballen mitjançant els projectes de col·laboració són l'assistència sanitària a la població vulnerable, l'atenció en salut materna-infantil i la salut comunitària.

També es prioritza el control i l'eradicació de malalties desateses, l'equipament i la millora d'estructures de salut, així com els projectes d'aigua, sanejament, higiene, nutrició i seguretat alimentària que incideixen directament en la millora de la salut de les comunitats.

link_newletter

Subscribe to our newsletter