L'Associació Educativa Nou Quitxalles celebra l'entrega dels seus guardons anuals atorgant un premi a la Fundació Probitas amb " L'Estel Solidari"

La Fundació Probitas va rebre el passat 14 de desembre el Reconeixement "Estel Solidari 2016", que atorga l'Associació Educativa Nou Quitxalles, per la implicació amb la realitat social i concretament amb el projecte que la nostra fundació desenvolupa de programes de menjadors socials de garantia privada. L'entitat va premiar a una vintena de voluntaris, entitats i empreses que han col·laborat aquest any amb ells.

La tercera edició de la "La nit dels estels", va tenir lloc a l'Auditori del Centre Cultural de Bellvitge a l'Hospitalet, barri en el qual l'entitat està arrelada. La nostra directora, la Dra Marta Segú, va recollir el reconeixement en nom de tota la Fundació.

La Fundació amb el seu programa propi RAI-ESO, fa tres anys que treballa conjuntament amb Nou Quitxalles amb l'objectiu de garantir un menjar nutritiu al dia i un espai de protecció als joves més vulnerables, especialment als que no reben cap tipus de beca menjador a causa de l'horari intensiu als instituts, augmentant la seva vulnerabilitat. Durant els mesos de juliol i des de fa 4 anys, la Fundació també col·labora amb l'entitat finançant el menjador dels menors en el Programa d'Estiu.

Volem donar les gràcies a l'Associació Nou Quitxalles per aquest reconeixement i agrair la seva feina, així com destacar la gran mobilització social que realitzen en aquest barri de l'Hospitalet que fa possible que moltes famílies, i en especial els infants vulnerables, tinguin més oportunitats i creixin en un entorn de solidaritat i cohesió social.