null pau-gasol-an-example-of-a-healthy-lifestyle-for-the-young-people-of-canovelles-who-participate-in-the-dinem-junts-program

Pau Gasol, exemple d'un estil de vida saludable per als joves de Canovelles que participen en el programa Dinem Junts

1 de febrer 2023

• El jugador ha participat en un acte amb els 40 adolescents que assisteixen diàriament al projecte al municipi.
  • A l'acte hi han assistit també la Dra. Anna Veiga, directora general de la fundació, Emilio Cordero, alcalde de Canovelles, i Carol Gesa, directora de projectes de la Fundació REIR.

Pau Gasol ha assistit a un acte organitzat per Fundació Probitas amb els 40 adolescents procedents de l'IES Bellulla i  l'Institut Domus d'Olivet que assisteixen diàriament al Dinem Junts de Canovelles amb l'objectiu d'inspirar-los a seguir un estil de vida saludable. Com a mostra del treball en xarxa que es duu a terme per poder desenvolupar aquest programa propi i amb gran valor diferenciador de Fundació Probitas, en la trobada han participat la Dra. Anna Veiga, directora general de la fundació, Emilio Cordero, alcalde de Canovelles, i Carol Gesa, directora de projectes de la Fundació REIR.

Gasol ha valorat molt positivament l'existència del programa Dinem Junts i ha fet èmfasi en que aquest tipus d'iniciatives "marquen la diferència" per ajudar els menors no només a menjar correctament sinó també a cuidar la seva salut emocional. A més, ha insistit en la importància que els adolescents puguin transmetre tots els coneixements adquirits en matèria d'hàbits saludables a les seves famílies.

Els joves han pogut interactuar amb el jugador, plantejant-li preguntes sobre el seu estil de vida i la seva trajectòria esportiva i, posteriorment, s'ha organitzat una dinàmica d'exercicis de bàsquet en els quals han pogut compartir pilota amb el jugador.

La Dra. Anna Veiga ha destacat la importància que una figura de l'esport com Pau Gasol s'impliqui en fomentar hàbits saludables entre els joves. "Amb el programa Dinem Junts impulsem l'adquisició d'hàbits saludables en un espai socioeducatiu amb l'acompanyament d'educadors socials", assegura Veiga.  Carol Gesa ha afegit que "amb aquest programa busquem oferir un entorn segur i saludable a tots els nois i noies que hi participen".