L'estiu dels menors més vulnerables

El programa beca als menors d'entre 3 i 17 anys amb risc d'exclusió, amb places puntals, menjars i sortides dels casals perquè també puguin gaudir de l'estiu. Actualment, els beneficiaris de RAI-Casals d'Estiu ja superen els 5.900 nens i nenes de Catalunya amb la previsió d'incrementar la xifra pel curs vinent.

Línies d'actuació
Concretament, Probitas té dues línies d'actuació. Per una banda, els programes de col·laboració en els quals dóna suport a entitats sense ànim de lucre en la seva oferta de casals per incrementar el nombre de beneficiaris, garantir els àpats i realitzar altres activitats com sortides o campaments d'estiu. Per una altra banda, desenvolupa programes propis durant el mes d'agost i crea nous espais socioeducatius–propis de la Fundació- en instal·lacions cedides pels ajuntaments i en col·laboració amb entitats socials.

Enguany el programa RAI-Casals d'Estiu estarà present en 44 municipis i desenvoluparà les activitats en col·laboració amb 92 entitats. Amb un pressupost total de 1.040.457,39 euros es beneficiaran del programa 6.761 nens i nenes de Catalunya i de l'Estat espanyol.