null twin-families-ferran-adria

Ferran Adrià, ambaixador de Twin Families

29 de setembre 2021

• L'objectiu de la col·laboració és garantir l'accés a l'alimentació saludable en un entorn protegit per a nens i nenes en situació de vulnerabilitat.
  • Els xefs Nandu Jubany, Ada Parellada, Fina Puigdevall, Victor Gonzalo i Sofia Janer també participaran en el projecte a través de tallers de receptes saludables i assequibles a les xarxes socials.

Ferran Adrià s'ha convertit en ambaixador de la iniciativa Twin Families de Fundació Probitas, un projecte solidari que proposa que les famílies s'agermanin amb altres en situació de vulnerabilitat per garantir que menors en risc social tinguin accés a una alimentació saludable al dia al menjador escolar, un entorn socioeducatiu protegit. A través d'aquesta col·laboració, i amb l'inici del nou curs escolar, Fundació Probitas i Ferran Adrià busquen aconseguir el màxim suport per a Twin Famílies amb l'objectiu de contribuir a la igualtat d'oportunitats de menors en situació de pobresa infantil en el nostre entorn. Segons l'últim informe publicat per l'Alt Comissionat contra la Pobresa Infantil, a Espanya hi ha 2,3 milions nens i nenes que viuen en la pobresa. En aquest curs 2021-2022, Fundació Probitas oferirà beques menjador a més de 2.000 nens i nenes en risc social.

Ferran Adrià señala que "es un honor unirme a Fundación Probitas como embajador de Twin Families. La pandemia ha agravado la situación de pobreza de muchas familias y es el momento de ser solidarios con las personas de nuestro alrededor. Como chef, sé la importancia que tiene la alimentación para el correcto desarrollo de los niños y niñas y, por ello, he querido formar parte de esta iniciativa".

Anna Veiga, directora de Fundación Probitas destaca que "es un privilegio contar con Ferran Adrià como embajador de Twin Families y con la colaboración de Nandu Jubany, Ada Parellada, Fina Puigdevall, Victor Gonzalo y Sofia Janer. El apoyo a la iniciativa es más necesario que nunca por la profunda crisis social y económica provocada por la pandemia y que ha hecho que muchas familias se encuentren en una situación especialmente complicada. Agradecemos su solidaridad y su apoyo a Twin Families".

En el marco de esta alianza, Ferran Adrià ha invitado a sus amigos chefs Nandu Jubany, Ada Parellada, Fina Puigdevall, Victor Gonzalo y Sofia Janer para que cocinen en directo recetas saludables, económicas y que promuevan el aprovechamiento alimentario, a través de la cuenta de Instagram de Fundación Probitas. El objetivo es, además de dar a conocer Twin Families, concienciar de la importancia de practicar hábitos saludables y demostrar que se puede cocinar de forma nutritiva y saludable con un presupuesto asequible y en poco tiempo.

Se puede formar parte de Twin Families a través de www.twinfamilies.org.