1. Identificació dels responsables del tractament/titulars de les dades personals

El responsable del tractament és Fundació Privada Probitas, amb adreça a l’efecte de contacte al carrer Jesús i María, 6, 08022, Barcelona (Espanya) (“Probitas”).

2. General

L'accés i ús de la Web és supeditat a les condicions que s'indiquen a continuació i a la legislació vigent.

En accedir a la Web i explorar el seu contingut, l'usuari accepta aquestes Condicions d'Ús sense cap reserva ni limitació i reconeix que qualsevol altre acord amb la Fundació relacionat amb l'ús de la Web queda anul·lat i sense vigència o efecte.

A menys que contravingui la legislació aplicable, la Fundació es reserva la facultat de modificar i actualitzar, en qualsevol moment i sense avís previ, la informació continguda en aquesta Web, la seva configuració i presentació, així com les Condicions d'Ús. L'usuari quedarà obligat automàticament per les Condicions d'Ús que es trobin vigents en el moment en què accedeixi a la Web, per la qual cosa, haurà de llegir periòdicament aquest document.

L'usuari accepta que és l'únic responsable de l'ús que faci dels continguts i/o serveis de la Web. L'usuari haurà de respondre davant la Fundació, i/o davant tercers, pels danys i perjudicis que pugui causar com a conseqüència de l'incompliment de les condicions d'ús i de la legislació vigent.

3. Disponibilitat i accessibilitat a la Web

La Fundació no és responsable davant dels usuaris per danys derivats de l'ús de la Web ni per cap altra actuació que es dugui a terme basant-se en la informació que facilita la Web.

La Fundació no es fa responsable dels possibles errors de seguretat, de les desconnexions que es puguin produir ni dels possibles danys que puguin causar-se en el sistema informàtic de l'usuari (hardware i software), els fitxers o els documents emmagatzemats en el sistema com a conseqüència de la presència de virus al dispositiu que l'usuari ha utilitzat per a la connexió a la Web, del mal funcionament del navegador o de l'ús de versions no actualitzades.

4. Responsabilitat per enllaços

Per tal d'ajudar a l'usuari a cercar una altra informació o serveis d'interès, aquesta Web pot oferir-li enllaços que el portaran directament a altres pàgines web d'Internet. Les pàgines web de destinació no han estat revisades per la Fundació i aquestes són mantingudes per tercers sobre les quals la Fundació no exerceix cap tipus de control.

L'accés dels usuaris a aquestes pàgines web no vol dir que la Fundació recomani o aprovi el seu contingut. La Fundació declina expressament qualsevol responsabilitat pel funcionament d'aquests enllaços, el seu contingut, l'exactitud de la informació, la qualitat de qualsevol producte o servei que s'hi ofereixi o s'hi anunciï, el resultat obtingut a través d'aquests enllaços i els perjudicis que l'usuari pugui patir a causa de la informació trobada a les webs de destinació.

5. Contingut de la Web

Els continguts de la Web són exclusivament de caràcter informatiu, de manera que són insuficients per a la presa de decisions per part de l'usuari. L'usuari ha de tenir en compte que el contingut de la Web quant als serveis i activitats ofertes per la Fundació pot no estar actualitzat.

6. Spam

La Fundación no aprueba la práctica del "spamming". Dicho término significa el envío masivo y repetido de mensajes electrónicos no solicitados de carácter comercial, a personas con las cuales el remitente no haya mantenido ningún contacto anterior, o que hayan expresado su deseo de no recibir tales mensajes.

En el caso de que la Fundación estime que cierta información comercial pueda ser de interés para el usuario, se reserva el derecho a facilitarle dicha información por mecanismos electrónicos previo su consentimiento expreso y ofreciéndole siempre la oportunidad de excluirse de dicho servicio.

7. Drets de propietat intel·lectual i industrial

Tots els continguts de la Web estan protegits per la normativa aplicable en matèria de drets de propietat intel·lectual i industrial, incloent-hi, sense que aquesta enumeració tingui caràcter limitatiu, el disseny gràfic, el codi font, els logotips, les marques i altres signes distintius, els textos, els gràfics, les il·lustracions, les fotografies i altres elements que apareguin a la Web.

Per això l'usuari reconeix que la reproducció, distribució, comercialització, transformació, comunicació pública i, en general, qualsevol altra forma d'explotació a través de qualsevol mitjà o procediment, de tot o part, dels continguts de la Web constitueix una infracció dels drets de propietat intel·lectual i/o industrial de la Fundació o del titular dels drets.

La Fundació no concedeix cap llicència de drets de propietat intel·lectual i industrial sobre els continguts de la Web, a excepció de la seva impressió i emmagatzematge temporal per a l'ús privat de l'usuari.

8. Llei i jurisdicció aplicable

Aquestes Condicions d'Ús s'han de regir i d'interpretar de conformitat amb la legislació espanyola.

Qualsevol discrepància quant a la interpretació, execució i/o resolució d'aquestes Condicions d'Ús s'ha de sotmetre als jutjats i tribunals de la ciutat de Barcelona.

Juny/2016