Agrégateur de contenus

Fundació Port Aventura

La Fundació Probitas col·labora amb el nou projecte de PortAventura. Port Aventura Dreams 'village', ubicat dins del resort de PortAventura World, s'ha creat amb l'objectiu d'oferir una "experiència única" a nens i joves que pateixen malalties greus, així com a les seves famílies.

El projecte se centra en menors d'entre 4 i 17 anys que pateixin o hagin patit malalties greus, recollides en el llistat que elabora el Ministeri de Sanitat, i l'elecció de les famílies es realitza a través d'un comitè conformat per metges, assistents socials i altres experts de l'àmbit de la salut.

Aquest nou espai es defineix com lúdic, però també emocional, ja que vol buscar un efecte positiu des del punt de vista psicològic durant la lluita contra la malaltia, alhora que propicia moments d'unió familiar.

Les famílies gaudiran d'una estada de sis dies totalment gratuïta, i el paquet, a més d'allotjaments a les viles, inclou l'accés als tres parcs de PortAventura World i les activitats exclusives dins del 'village'.

A més, amb l'objectiu de confirmar científicament els beneficis de l'oci a la salut, l'Hospital Vall d'Hebron realitzarà un estudi psicològic pioner que tractarà de mesurar la repercussió d'una experiència lúdico-terapèutica, fora de l'entorn hospitalari, en el benestar emocional de menors malalts en el moment final del seu tractament i el dels seus familiars.