Fundación Tierra de Hombres

(Text not yet available in English) Tierra de Hombres porta a terme un projecte Viaje hacia la Vida des del 1995 que té l'objectiu de garantir el dret a la salut a nens i nenes d'origen africà greument malalts i aconseguir millorar la seva qualitat de vida a través del programa AME (Atenció Mèdica Especialitzada). Aquests infants provenen de països en vies de desenvolupament, com Marroc, Mauritània, Senegal, Benin, Guinea Conakry, Mali i Togo.

La col·laboració de Probitas, que s'efectua des del 2017 cobreix el trasllat de 62 nens i nenes africans durant el 2018, les patologies dels quals no poden ser tractades en els seus països d'origen. Concretament, el suport cobreix la identificació de l'infant, el diagnòstic, el trasllat, la intervenció i el retorn al país de cadascun dels menors, incloent totes les accions de caràcter administratiu, assegurança de responsabilitat civil, metges i voluntariat.