Partnership_Projects_banner

how-do-collaboration-work

La Fundació Probitas a més de posar en marxa Projectes propis i en col·laboració amb altres entitats que comparteixin els mateixos objectius i valors, ha decidit destinar una part del seu pressupost a la concessió d'ajuts a Projectes adreçats a la millora de la salut de les poblacions més vulnerables del planeta.

Així, des de l'any 2016, la Fundació Probitas obre una convocatòria anual per a subvencionar Projectes de cooperació al desenvolupament en l'àmbit de la salut. Aquest mateix any 2016 Nacions Unides llançava els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) com una oportunitat perquè els estats i les seves societats emprenguin un nou camí amb el qual millorar la vida de tots, sense deixar ningú enrere.