banner_news

Conèixer l'impacte de la COVID-19 en la salut dels nens i nenes espanyols de 8 a 16 anys serà possible gràcies a l'edició 2022 de l'estudi PASOS, impulsat per la Gasol Foundation i que torna a comptar amb Fundació Probitas com a col·laborador principal. Ja s'ha iniciat el procediment per estudiar els hàbits d'alimentació, la prevalença d'obesitat i els estils de vida dels menors.

... Llegeix més

El passat 16 de març de 2022, l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal) i la Fundació Probitas van signar un conveni de partenariat que té com a objectiu enfortir el sistema de salut a nivell local al Paraguai.

... Llegeix més

Als països amb un índex de desenvolupament humà molt baix o baix, les morts i els dies inhabilitats a causa de malalties són causats majoritàriament per les dificultats d'accés a l'assistència sanitària.

... Llegeix més

A la Fundació Probitas treballem en favor de la igualtat de gènere avui, 8 de març Dia Internacional de la Dona, i tots els dies de l'any. Creiem en reivindicar la importància del paper de la dona en les comunitats vulnerables i en lluitar per l'equitat de gènere.

... Llegeix més

El 4 de març és el Dia Mundial de l'Obesitat, una jornada que té com a objectiu conscienciar a tota la societat de la importància de prendre mesures per frenar l'increment de les taxes de sobrepès i obesitat, fomentar els hàbits saludables i advertir sobre les conseqüències de la malnutrició.