banner_news

Pau Gasol ha assistit a un acte organitzat per Fundació Probitas amb els 40 adolescents procedents de l'IES Bellulla i l'Institut Domus d'Olivet que assisteixen diàriament al Dinem Junts de Canovelles amb l'objectiu d'inspirar-los a seguir un estil de vida saludable. Com a mostra del treball en xarxa que es duu a terme per poder desenvolupar aquest programa propi i amb gran valor diferenciador de Fundació Probitas, en la trobada han participat la Dra. Anna Veiga, directora general de la fundació, Emilio Cordero, alcalde de Canovelles, i Carol Gesa, directora de projectes de la Fundació REIR.

... Llegeix més

Des de fa dos anys, l'Organització Mundial de la Salut (OMS) va establir el 30 de gener com a Dia Mundial de les Malalties Tropicals Desateses (ETD). Les ETD recullen sota un mateix paraigua un grup de malalties amb característiques comunes: són debilitants, sovint cròniques i tradicionalment ignorades per governs, investigadors, donants i la societat en general per afectar les poblacions més pobres (d'aquí la seva denominació de “desateses”). Amb totes les activitats que es fan a nivell planetari, es persegueix l'objectiu de controlar, eliminar i eradicar aquestes malalties, per millorar el benestar i les expectatives de futur de les persones que les pateixen.

... Llegeix més

Al novembre de 2022, des de Fundació Probitas vam finalitzar el projecte de rehabilitació de l'Hospital Leopoldo Martínez, a la província d’Hato Mayor de República Dominica, impulsat conjuntament amb Save the Children en el marc del nostre programa Global Laboratory Initiative (GLI). Amb una inversió de 200.000€, vam rehabilitar la infraestructura i la vam dotar de nous equips i material de laboratori, a més de formar al talent local per al correcte funcionament de l'equipament. D'aquesta manera, en línia amb l'objectiu de GLI, hem millorat l'accés a una salut de qualitat de més de 20.000 persones de poblacions aïllades i remotes.

... Llegeix més

Des de Fundació Probitas hem reprès la trobada anual amb educadors de 13 entitats diferents involucrades en la implementació del programa Dinem Junts en 16 municipis, després de dos anys d’absència degut a la pandèmia. L'objectiu de la jornada ha estat compartir reflexions i aprenentatges per seguir millorant la intervenció educativa amb els joves que participen en el programa. A més, les entitats han compartit experiències i aprenentatges derivats de la difícil situació viscuda durant la pandèmia, que va derivar en la recerca de noves estratègies i eines per poder continuar oferint acompanyament als adolescents en un moment especialment complicat per als col·lectius més vulnerables.

... Llegeix més

2 de noviembre de 2022.- Fundación Probitas y el Club Joventut Badalona renuevan su convenio de colaboración, firmado en 2019, con el objetivo de dar visibilidad a la fundación, que trabaja desde 2008 para mejorar la salud de los menores vulnerables, tanto en el ámbito local como internacional. Así, el primer equipo masculino de la Penya seguirá luciendo el logo de Fundación Probitas en todos sus partidos de la liga ACB y en su participación en la Eurocup. Además, también llevarán el logotipo de la fundación en sus camisetas el primer equipo femenino -en la liga Challenge-, los dos equipos FEDAMAR, formados por diversas capacidades, y los 52 equipos de básquet base, extendiendo los valores del compromiso, la solidaridad y la igualdad a todas las categorías