banner_news

Des de Fundació Probitas treballem per permetre que 7.800 menors en risc social participin en casals i campaments d'estiu. Amb aquesta iniciativa, busquem assegurar que els infants i adolescents de famílies en situació de pobresa també puguin accedir a activitats de lleure educatiu durant el període no lectiu, contribuint al seu benestar emocional i ajudant-los en el seu desenvolupament personal.

... Llegeix més

La Fundació Probitas, a través de la tercera edició del projecte Yakaar, continua aprofundint en aquesta iniciativa encaminada a donar l'oportunitat a persones del Senegal de desenvolupar el màxim potencial al seu país d'origen. Anna Veiga, directora de la Fundació Probitas, anima els participants del programa a veure la seva realitat amb optimisme: "Pensem que no han de veure el viatge de tornada com un fracàs, sinó com una oportunitat per adquirir coneixement i convertir-se en referents per a la seva comunitat".

... Llegeix més

La infermera escolar integrada en el centre ha realitzat més de 4.500 intervencions en el primer curs de funcionament, atenent tant a l'alumnat com a les seves famílies i al personal docent.

... Llegeix més

El dissabte 21 de maig 360 adolescents del programa Dinem Junts, l'objectiu del qual és la millora de l'alimentació i l'estat de salut d'adolescents en situació de risc social, oferint-los acompanyament social i educatiu en un espai de protecció, van viatjar juntament amb 45 educadors socials a Port Aventura.

... Llegeix més

"10 mirades de futur" és una acció participativa que neix de les aportacions i posicionament en salut mental de les persones implicades en el Programa Ments Despertes del Grup Som Via.

... Llegeix més

Conèixer l'impacte de la COVID-19 en la salut dels nens i nenes espanyols de 8 a 16 anys serà possible gràcies a l'edició 2022 de l'estudi PASOS, impulsat per la Gasol Foundation i que torna a comptar amb Fundació Probitas com a col·laborador principal. Ja s'ha iniciat el procediment per estudiar els hàbits d'alimentació, la prevalença d'obesitat i els estils de vida dels menors.