banner_news

Des de Fundació Probitas, com a part de la nostra aposta per millorar la salut mental dels col·lectius vulnerables, hem renovat l'acord de col·laboració amb Salut Mental Catalunya (SMC) per als propers dos anys. D'aquesta manera, SMC podrà donar continuïtat al projecte de capacitació de familiars i professionals no especialitzats en salut mental, com treballadors socials, educadors, docents o altres professionals de serveis de la xarxa comunitària, que treballen amb menors en risc social

... Llegeix més

Des de Fundació Probitas treballem per permetre que 7.800 menors en risc social participin en casals i campaments d'estiu. Amb aquesta iniciativa, busquem assegurar que els infants i adolescents de famílies en situació de pobresa també puguin accedir a activitats de lleure educatiu durant el període no lectiu, contribuint al seu benestar emocional i ajudant-los en el seu desenvolupament personal.

... Llegeix més

La Fundació Probitas, a través de la tercera edició del projecte Yakaar, continua aprofundint en aquesta iniciativa encaminada a donar l'oportunitat a persones del Senegal de desenvolupar el màxim potencial al seu país d'origen. Anna Veiga, directora de la Fundació Probitas, anima els participants del programa a veure la seva realitat amb optimisme: "Pensem que no han de veure el viatge de tornada com un fracàs, sinó com una oportunitat per adquirir coneixement i convertir-se en referents per a la seva comunitat".

... Llegeix més

La infermera escolar integrada en el centre ha realitzat més de 4.500 intervencions en el primer curs de funcionament, atenent tant a l'alumnat com a les seves famílies i al personal docent.

... Llegeix més

El dissabte 21 de maig 360 adolescents del programa Dinem Junts, l'objectiu del qual és la millora de l'alimentació i l'estat de salut d'adolescents en situació de risc social, oferint-los acompanyament social i educatiu en un espai de protecció, van viatjar juntament amb 45 educadors socials a Port Aventura.

... Llegeix més

"10 mirades de futur" és una acció participativa que neix de les aportacions i posicionament en salut mental de les persones implicades en el Programa Ments Despertes del Grup Som Via.